Når du tilmelder dig vil vi meget gerne have at du opgiver et mobilnummer hvis du har sådan et. Så kan vi sende dig beskeder via SMS om eks. holdændring mm. Vi videregiver naturligvis ikke dit nummer eller andre oplysninger til 3. part.

Har du tidligere været medlem hos os har du allerede et login. Det blev oprettet under tilmeldelsen hvor du angav email adresse og fik tildelt et autogenereret password.

Det vil være en stor hjælp for os hvis du genbruger dette login. Når du tilmelder dig et hold kommer der et nyt vindue. I dette vindue skal du taste email og password i højre side. Har du glemt passwordet er der også en “glemt password” funktion som sender et nyt password til dig.

Kan du ikke huske hvilken mailadresse der blev brugt til tilmelding sidste gang eller er du ny skal du taste de fulde oplysninger i venstre side.

Efterfølgende kan du tjekke dine tilmeldinger, opdatere kontaktoplysninger og skifte til dit eget personlige password ved at gå ind på http://www.conventus.dk og her logge ind i øverste højre hjørne. Conventus er et system som vi bruger til at administrere vores hold.

Specielt vedrørende Familie- og Disneyholdet:

På disse to hold skal BÅDE forælder og barn meldes til – under EGET navn. Har du eller dit barn tidligere været meldt til et hold hos os, så log ind som angivet herover og tjek hvem af jer er tilknyttet din mailadresse.

Når du derefter trykker tilmelding på holdet – en for forælder og en for barnet – skal du logge ind i højre side under “Allerede medlem”. Hvis du er ny skal du udfylde i venstre side.

Samme e-mail adresse kan bruges flere gange – så oprettes der blot seperate profiler på samme login, som du kan vælge imellem.